• Hurtigt overblik over funktionerne:
  • Se hvem der til stede
  • Udtræk specifikke lister over medlemmer
  • Opret grupper til f.eks udflugter
  • Opret påmindelser
  • Statistikfunktioner:
  • - Besøgsstatistik
  • - Antal medlemmer
  • Medlemsfunktioner:
  • - Opret/Slet medlemmer
  • - Flyt/Genindmeld medlemmer
  • - Kontakt informationer

Dit dashboard giver hurtigt overblik over tilstedeværende

Systemet er opdelt i særskilt Administrator og Medlems niveau. På Medlems niveau kan man blot se hvem der er tilstede og tjekke ind/ud på medlemmer. Dette niveau er beregnet til at opsætte på en iPad/Tablet eller computer hvor medlemmerne kan tjekke ind/ud.

Når man logger ind på Administrator niveau er det Dashboardet her til venstre man møder. Her skabes det hurtige overblik over medlemmer tilstede. I menuen i toppen findes et hav af muligheder du kan læse mere om herunder.

Få avanceret statistik over besøgende

I systemets statistik modul kan du danne dig et overblik over hvor mange medlemmer der besøger din klub. Statistikkerne kan også fortælle dig lidt omkring hvordan dine medlemmer er placeret fordelt på køn og klub baggrund (Fritidsklub, Junior Klub eller Ungdomsklub).

Det daglige overblik

På dagsoversigt kan du se hvilke medlemmer der besøgte dig i dag. Hvornår hvert enkelt medlem kom og gik. Du kan også krydse alle ud på én gang såfremt nogle medlemmer har glemt at krydse sig ud inden de gik.

Lav lister over medlemmerne

Udtræk lister/rapporter hvor kun fantasien sætter grænser. Lav f.eks Medlemslister eller Adresselister på baggrund af filtrerings muligheder på klubtyperne eller skole, klassetrin (evt. klasse bogstav), kontaktperson eller gruppe. Grupperne kan f.eks bruges til at oprette en Lejrtur og tilknytte alle medlemmer der skal med. Herefter kan der dannes en Medlemsliste med telefon numre på alle medlemmer hjem til.

Opretter Grupper til arrangementer

Skal der foregå et arrangement i klubben, udflugt eller lignende kan man med fordel lave en gruppe og tilmelde de medlemmer der skal med. På den måde kan man under Lister lave en liste med deltager, danne sig overblikket over hvem der skal med og udtrække de nødvendige informationer.

Opret dine nye medlemmer

Når der oprettes et nyt medlem er det muligt at tilknytte et hav af informationer som du så senere nemt kan tilgå hvis det bliver nødvendigt. Det være sig informationer om forældres kontakt muligheder, medlemmets stivkrampe og meget mere. På medlemmet side kan du efterfølgende se disse informationer. Se mere herunder.

Medlemmets side

Her kan du se alle informationer gemt om medlemmet, redigere i disse eller skifte billede. Du kan også oprette påmindelser til medlemmet. Se hvornår han/hun sidst var tilstede.

Videreudvikling

Vi udvikler gerne produktet efter dine ønsker. Så har du ideér til hvordan systemet skal se ud vil vi meget gerne hører fra dig. Det er brugerne der er med til at udvikle systemet og gøre det godt.

Du kan skrive til os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ringe 88 80 90 45